!!!

da vas jebem sve i šindlera i aušvic!
dabogda svi jecali ko ja sad! svi smo mi židovi i svi smo mi njemci, uvijek neko nekog jebe i svi ste sjebani! a ja jadna čekam tog glupog židova, mislim da će naletiti, da još uvijek se nadam, poslušajte šopena drugova, da barem iskreno počnete jecati, da osjetite to traćenje vremena i da napokon shvatite koliko se trebate stidjeti svog nerada, svog mahalanja o tome kako ste normalni, ne, niste…ja sam danas afekt imala, ruka mi je natekla, ja sad ispad idam, ljuljam se naprijed nazad pokušavajuć se smiriti, glava me počinje boljeti od ovog jecanja, ili je pak od jebenog nezadovoljstva?! zašto svi mladi seru i ne rade konkretne stvari, bleje u tv i ispijaju 47587348 kahfva na dan umjesto njih 5-6?! zato jer niko više nema dovoljno one jebene 1/11, niko više ne koristi ni 1-2%, niko više u kurac nemahrabrosti da priča logično, da bude pametan da se osjeća dobro i traži smisao, nego svi sve rade da mogu nekome na 374823749 kahfvi pričati kako nešto rade, o jebo vas aušvic! dim iznad aušvica je vječni dim što je jednako pizdinom dimu! Uvijek će nam ostati to iznad glava, da nam ispire smisao…da uništava ljepotu, jednostavnost i dosta više! prestanite se osvrtati oko sebe dok hodate ferhadijom, prstanite gledati u trebin minjak ili nečije tene, zatvorite te jebene oči i držite ih širom zatvorene da napokon pokušamo stvoriti vjetar koji će otjerati ovaj jebeni smrad oko nas, ova šizofrenićna sranja i stanja, ovo pucanje živaca i sva vaša preseravanja, vaše komentare, vaše hiperbolirane priče i doživaljaje…ako ništa, barem trepnite nekoliko puta samo da ublažimo bol ovih nebitnih stvari kojima se bavimo!!

ja sam vulkanka i imam još toliko snage da stavim jebenu sliku uz ovaj post, da izgledam pristojno i ljudski, da zavaram još jedanput, samo više ne znam, koga zavaravam?!

klara007
Volim grubosti,logiku i suho cvijeće.Inače sam intraventna,volim sve što vole mladi...

Komentariši